niedziela, 4 maja 2014

Rozdział 17 - Fucking chick

http://spis-blogow-1d.blogspot.com/ - przypominam ,że tu możecie głosować na ,,Talented'' (ankieta po prawej stronie)
------------------------------------------------------------------

,,Ta laska serio zaczyna mnie wkurwiać. Chodzi za mną 24 na dobę i pierdoli jakieś głupoty. W sumie i tak jej nie słucham ,ale przyjemniej jest ,kiedy chodź na chwilę zamyka jadaczkę''


Dźwięk budzika zaczął drażnić moje uszy. Jęknęłam cicho i wyłączyłam to cholerstwo. Ciekawe ,czy Chris już nie śpi. 

Zeszłam na dół ,lecz nie zastałam go na kanapie. Wchodząc do kuchni poczułam zapach jajecznicy. Zapomniałam o jego zwyczaju ,czyli robieniu śniadania. To była taka jego tradycja ,kiedy u mnie nocował. Chris naprawdę nieźle gotował. Ja nawet prostą jajecznice potrafię spieprzyć. 
- Witaj księżniczko ,jak się spało ? - spytał
- W porządku ,a Tobie ? 
- Też - odpowiedział
Po śniadaniu poszłam na górę w celu przebrania się i umalowania. Zdecydowałam się na ten strój. Nałożyłam lekki makijaż i zeszłam na dół. 
- Idziesz ? - krzyknął Chris stojąc w drzwiach 
- Tak ! - odkrzyknęłam 
Dojechaliśmy pod szkołę. Kiedy wysiadłam z samochodu ,od razu zobaczyłam Harrego z Aubrey ,która robiła do niego maślane oczy. Chyba zwrócę śniadanie. 
Podeszłam trochę bliżej ,udając że piszę sms'a. Udało mi się usłyszeć tylko coś o jakiejś imprezie dziś wieczorem w ,,Club 21''. Hmmm ... w sumie nie mam żadnych planów na wieczór. Postanowiłam trochę się zabawić. 
- Aubrey ,Harry ! - niemal wyśpiewałam
Stylesowi aż kopara opadła. Bardzo dobrze. 
- Wy też idziecie na tą imprezę ? Co za zbieg okoliczności ,ja też ! Miałam zrobić własną ,ale tak wyszło ,że idziemy ze znajomymi do klubu - powiedziałam 
- Jess ,co ty ... - zaczął Harry 
- Ale przemegaświetnie ! Ja wybieram się z moim chłopakiem - wypaliłam 
- Masz chłopaka ? - zapytał nieśmiało brunet 
- Em ... Tak ! Poznasz go dziś wieczorem. Do zobaczenia ! - pomachałam im i weszłam do szkoły 
No to teraz dojebałam. Brawo Jessica. Musiałam znaleźć chłopaka ,przez którego Styles będzie zazdrosny ,co w naszej szkole jest praktycznie niemożliwe. Chodziłam z wieloma ,ale w każdym z nich było coś nie tak. Drake - palant ,Josh - zbok ,Tom - idiota ,Aron ... Właśnie ,Aron ! Nigdy z nim nie byłam ,ale Alice mówiła ,że to miłość jej życia. Jest mega przystojny ,dobrze zbudowany i z tego co wiem ,wolny. Moja przyjaciółka pewnie mnie za to zabije ,ale cóż ,przecież to już przeszłość. 
Podeszłam do swojej szafki. Wyjęłam z niej książki potrzebne mi na pierwszą lekcję. Kiedy zamknęłam szafkę ,zobaczyłam Arona stojącego obok automatu z napojami. 
- Cześć ,Aron prawda ? - udałam obojętną 
- Tak ,my się chyba znamy. Ale jeśli nie ,to chyba najwyższy czas się poznać - odpowiedział z zawadiackim uśmiechem
















- Posłuchaj ,jest sprawa ... Nie poszedłbyś ze mną dziś do ,,Club 21'' ? - zaczęłam 
- To randka ? - spytał lekko rozbawiony 
- Jeśli tak ,zgodzisz się ? 
- No okey. Skoro tak Ci zależy - uśmiechnął się 
Będę o po Ciebie o 20 
Mrugnął do mnie i zniknął w tłumie. 
Chwila ... Skąd on wie gdzie ja mieszkam ? Nieważne ,liczy się ,że pójdzie tam ze mną. A ,no i muszę powiedzieć o tym Alice. Pewnie będzie zła ,ale trudno. To sytuacja wyższa. 
-Harry- 
Nie mogłem pozbierać moich myśli do kupy. Jessica już ma chłopaka ? Ciekawe kto to ... I co jej odbiło z tą ''gadką'' ze mną i z Aubrey ? Zayn mówił mi ,że ona coś kombinuje ,ale to jest dość podejrzane. 
Jak ja mam pójść do tego klubu ,kiedy wiem ,że będą tam obie. W sensie Jess i Aubrey. A właśnie ,muszę z nią tam iść. Ta laska serio zaczyna mnie wkurwiać. Chodzi za mną 24 na dobę i pierdoli jakieś głupoty. W sumie i tak jej nie słucham ,ale przyjemniej jest ,kiedy chodź na chwilę zamyka jadaczkę. Zależy mi na Jess ,ale mój agent wymyślił sobie ,że spotykanie się z Aubrey przyniesie korzyść nam i jej. Teraz mam to w dupie. Problem polega na tym ,że umowę podpisałem zanim poznałem Jessicę. Teraz nie da się tego odkręcić. 
------------------------------------------------------------------------
Hello !
Przepraszam ,że taki krótki ,ale wydaje mi się ,że ten rozdział jest beznadziejny i nie chcę go ciągnąć. 
Dzisiaj nie mam zbytnio ogłoszeń ,więc przejdę od razu do pytania : 
Pytanie rozdziału : Lubicie Chrisa ?
Ja od razu powiem ,że tak <3 
Ask : http://ask.fm/JamajkaStar
Twitter : https://twitter.com/CanIBeYourHeart
Enjoy ^.^ 

2 komentarze:

  1. Cudowny *.* Masz wielki talent. Czekam na następny rozdział ;) Zapraszam do mnie ;* http://more-than-hope-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K