środa, 2 lipca 2014

Rozdzial 19 - Club Party

,,I wtedy zamiast Harrego Stylesa z One Direction, idola nastolatek i cholernego dupka, stał przede mną 16-letni niezdarny i nieśmiały Harry.''

Zaczęłam szykować się godzinę przed przyjazdem Arona. Zdecydowałam się na dość krótką sukienkę, skórzaną kurtkę i klika pasujących dodatków (<klik>)
Chłopak przyjechał kilka minut po dwudziestej. Widząc mnie uśmiechnął się zawadiacko i zagwizdał. Kiedy wsiadałam do samochodu gapił się na mój tyłek, ale starałam się to zignorować.
Piętnaście po dwudziestej byliśmy pod klubem. Chris i Emma już tam na nas czekali.
- Wow Jessica wyglądasz świetnie! - skomentowała dziewczyna
- Dziękuje, ty też - odpowiedziałam ze sztucznym uśmiechem
- Wchodzimy?
W środku wyczuwalny był zapach alkoholu i papierosów. O cholera jak ja nienawidzę tego smrodu.
- Ale tu zajebiście śmierdzi - szepnęłam do Arona
Zaśmiał się i objął mnie ramieniem w talii. Usiedliśmy we czworo przy barze i zamówiliśmy drinki.
Pogadaliśmy chwile. Aron dość dobrze dogadywał się z Chrisem, co poważnie mnie zdziwiło.
Postanowiłam wyciągnąć Arona żeby ze mną zatańczył. Chciałam żeby to był tylko przyjacielski taniec, ale kiedy weszliśmy na parkiet jak na złość puścili wolnego.
- Zatańczysz? - Blondyn wyciągnął rękę moja stronę
Już chciałam odmówić, kiedy zobaczyłam Harrego i Aubrey idących w nasza stronę.
Podałam dłoń Aronowi i zaczęliśmy tańczyć. Na początku z lekkim dystansem, ale z czasem przybliżyliśmy się do siebie. Gdy byliśmy już całkowicie przytuleni obok nas zaczęli obściskiwać się Harry i Aubrey. Postanowiłam posunąć się o krok dalej i pocałować Arona. Ten pocałunek był tak długi, ze ledwo starczyło mi oddechu. Wtedy blondyn przesunął ręce na moją pupę. Niezbyt mi się to podobało, ale musiałam jakoś wytrzymać. Kołysaliśmy się wolno, w rytm muzyki. Czułam że Harry na mnie patrzy, ale udawałam, że jestem za bardzo zafascynowana Aronem żeby na niego spojrzeć.
Kiedy skończyła się piosenka zaprosiłam Aubrey i Harrego aby z nami usiedli. Brunet był nieco zmieszany moim zachowaniem. 


-Harry-


- Wiesz, nie wiem czy to dobry... - zacząłem
- Niby dlaczego? No chodźcie! - powiedziała radośnie
Usiedliśmy koło nich w barze. Aubrey zamówiła najdroższego drinka. Kurwa ja przez tą laske zbankrutuje! Kup mi to, kup mi tamto, po co jej do chuja auto za 250 tysięcy skoro nawet nie ma prawa jazdy?!
- No to co u Was słychać? - zapytała jak gdyby nigdy nic Jessica
- Emm... W porządku, a u Was? - odpowiedziałem po chwili milczenia
- Och, wprost świetnie! Właściwie to ja i Aron jesteśmy razem - niemal wyśpiewała
Wszyscy byli w szoku, łącznie z Aronem, który prawie zakrztusił się drinkiem.
- To dość... Interesujące - odparł nieco zdziwiony
Aubrey zaczęła się śmiać. Tak, wspominałem już, że ma świetne wyczucie czasu?
- Coś Cie bawi? Ja tam nie widzę powodu do śmiechu... - powiedziała Jessica
- Po prostu wydawało mi się, że ''twój chłopak'' był dość zszokowany Twoim monologiem... - zaśmiała się blondynka
- Jaki zszokowany? Jaki monolog?! Aron, powiedz że to prawda - Jess wydęła wargi niczym dziecko
Blondyn tylko pokiwał twierdząco głową na co na ustach Jessicy pojawił się triumfalny uśmiech.
Chris i ta dziewczyna oznajmili że idą tańczyć, wiec nasza czwórka została sama. Aubrey zaczęła opowiadać Aronowi o tym, na ilu to ona pokazach mody nie była. Chłopak zrobił to co reszta, czyli po prostu udawał że słucha.
- Może pójdziemy zatańczyć? - zapytałem Jessicy
- No nie wiem...
- Jeden taniec? - uśmiechnąłem się
- Okey...


- Jessica -


Tańczyliśmy do piosenki ,,A little party never kill nobody''. Kiedy utwór się skończył mieliśmy już wracać do reszty. Wtedy usłyszałam mój ulubiony kawałek ,,I see fire'' Eda Sheerana. Powiedziałam Harremu, że kocham tą piosenkę, wiec zdecydowaliśmy że zostaniemy jeszcze na chwile.
Brunet zaczął śpiewać, co przypomniało mi jak strasznie podobał mi się jego głos. I wtedy zamiast Harrego Stylesa z One Direction, idola nastolatek i cholernego dupka, stał przede mną 16-letni niezdarny i nieśmiały Harry. Uśmiechnęłam się do niego, a on to odwzajemnił. Wyciągnął rękę w moim kierunku,a ja nie myśląc za wiele podałam mu swoja. Zaczęliśmy kołysać się w rytm piosenki. Przytuliłam się do niego rozkoszując się zapachem jego wody kolońskiej. Zawsze dobrze pachniał.
Spojrzał mi w oczy i lekko przybliżył swoje wargi do moich. Mój rozum toczył wewnętrzną walkę z sercem, ale ostatecznie to serce wygrało. Przycisnęłam swoje usta do jego. Chłopak

przygryzł moją dolną wargę błagając o dostęp. Kiedy tylko rozchyliłam wargi Harry wsunął język do środka. Oderwaliśmy się od siebie tylko po to, by zaczerpnąć powietrza.
Po tej krótkiej przerwie Harry zaczął obdarowywać pocałunkami moją szyję, zostawiając na niej mokry ślad. Skończył dopiero gdy zaczęła się następna piosenka.
- To było... - zaczęłam
- Cudowne - dokończył
- Właśnie - uśmiechnęłam się
Wróciliśmy do baru. Okazało się, że nasza ''paczka'' zajęła już stolik.
- Dlaczego trzymacie się za ręce? - zauważyła Aubrey
Odskoczyliśmy od siebie jak oparzeni. Usiedliśmy koło nich i słuchaliśmy ich dyskusji na temat DJ który wciąż puszcza te same piosenki.
Zauważyłam że ktoś idzie do naszego stolika. Cholera, chyba wiem kto to jest.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Hey :)
Tak wiem, że dawno nie było rozdziału, ale wiecie, koniec roku i te sprawy. Teraz zaczęły się już wakacje, więc postaram się dodawać rozdziały częściej. 
Ten rozdział pisałam na telefonie, na którym nie ma możliwości robienia polskich znaków. Więc nie dość, że pisałam go od pierwszej do trzeciej w nocy, to jeszcze musiałam na komputerze je dodać. Ale chyba było warto :) 
Uważam, że nie jest taki zły :P 
Ostatnio stworzyłam ,,Katalog opowiadań fanfciction'' (<klik>), serdecznie Was zapraszam do zapisania się :) 
Stworzyłam też stronę na facebooku, zapraszam do polubienia (<klik>).
Pytanie rozdziału: Jak myślicie, kogo zobaczyła Jessica na końcu rozdziału? 
Ask : http://ask.fm/JamajkaStar

Twitter : https://twitter.com/CanIBeYourHeart
Enjoy ^^


9 komentarzy:

  1. Super, kurde nie mama pojecia kogo mogła zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę podpowiedzieć że ''odpowiedź'' jest w 18 rozdziale ;)

      Usuń
  2. ps. kiedy następny rozdział nie moge sie go doczekac

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno, dodawaj szybciej ten rozdział bo oszaleje ♥ / SamiLove1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, takie komentarze naprawdę motywują! :)
      Może uda mi się go napisać na jutro ♥

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać, jesteś niesamowita ♡ Masz talent dziewczyno. Wenyyy ♥ /SamiLove1

      Usuń
    3. Bardzo dziękuje! <3 (ponownie)

      Usuń

Szablon by S1K