poniedziałek, 17 lutego 2014

Rozdział 3 - Old knowledge

,,Kiedy ostatnio z nim rozmawiałam był taki uroczy. Pewnie teraz jest zepsuty i obrzydliwie bogaty.''

Obudziłam się o 5 ,czyli godzinę wcześniej niż 

zwykle. A bardziej zostałam perfidnie obudzona. Z dołu słyszałam rozmowę ,to znaczy kłótnie moich rodziców :
- Josephie ,po co ci ten DWUDZIESTOLETNI aparat do cholery ?! On nie robi zdjęć od 12 urodzin Jessicy ! - krzyczała moja mama
- Lillien to jest ANTYK ! Wiesz ile w górach jest wytrawnych nabywców ? Sprzedam go za tysiące !
- Tak ,za miliony od razu ! Nie zachowuj się jak dziecko ,proszę Cię 
Standard. Zawsze odbywają taką ''rozmowę'' przed wyjazdem. Da się przyzwyczaić. 
Skoro już nie spałam postanowiłam się umyć i ubrać. Założyłam mój nowy strój  i weszłam do łazienki. Po wyjściu wyglądałam całkiem nieźle. Zeszłam na dół ,gdzie rodzice jedli już śniadanie w postaci naleśników z dżemem. 
- Dzień Dobry kochanie ! - usłyszałam z ust mojej mamy
- Cześć ,a co wy jeszcze robicie w domu ? 
- No wiesz ,jemy śniadanie i zaraz wyruszamy ,a ty jak pojedziesz do szkoły ? - odezwał się tata
- Tak jak zawsze ,z Alice ... 
- A ,no tak ,zapomniałem ...
Po śniadaniu pożegnałam się z rodzicami i odprowadziłam ich do samochodu.
- Miłej drogi !
- Uważaj na siebie i pamiętaj ,zawsze jesteśmy pod telefonem ,pa !
- Tak ,wiem ,pa !
Ufff ,w końcu. Teraz trzeba jeszcze spakować się do szkoły i zadzwonić po Al.
Po spakowaniu się wzięłam komórkę i wybrałam numer mojej przyjaciółki. 
- Hej ,jak tam rodziców już nie ma ? - usłyszałam 
- No pewnie ,chata pusta ! Przyjeżdżaj już ,jestem gotowa - powiedziałam i rozłączyłam się 
Po pięciu minutach czarnowłosa była już pod moim domem. Zamknęłam drzwi na klucz i wsiadłam do samochodu. Jak zwykle w radiu Rock FM.
- Mam newsa ! - wrzasnęła mi wprost do ucha Alice
- Jakiego ? 
- Znasz ten boysband One Direction ?
- O matko ,niestety tak ... to ci co chodzili z nami do szkoły zanim stali się sławni ?
- Tak ,to oni ,ale wiesz co jest najlepsze ? Że będą robić przesłuchania u nas w szkole do X-Factora ! 
Wiesz ,wyłapują ''młode gwiazdy'' !
- Z jednej strony to fajnie ,ale z drugiej nie lubię tych rozpuszczonych chłopaczków ,czemu akurat oni ?!
- Żartujesz ?! Zayn podoba mi się od 2 klasy gimnazjum ! 
Dzisiaj będą robić pierwsze przesłuchania ,idziemy ? 
- Przecież nawet nie ćwiczyłyśmy ! Nie możemy dzisiaj ,ewentualnie jutro
- No ,okej ,ale przyznaj ,Zayn jest przesłodki !
- Masz chłopaka Al ... I on nie jest słodki !
- Oj tam ,oj tam - odpowiedziała i obie się zaśmiałyśmy 
Kiedy podjechałyśmy pod szkołę zobaczyłyśmy tłumy paparazzich. Żałosne ,uganiać się za jakimiś lalusiam ... 
- OMG widzisz to co ja ?! To oni Jess ! - Alice nieświadomie podskoczyła 
- Chodźmy zanim się zrzygam 
Jednak moją uwagę przykuł jeden z nich. Nazywał się chyba Harry. Kiedyś chodził ze mną na muzykę. Całkiem znośnie śpiewał. Był też bardzo miły. I cholernie przystojny ... 
- O Jessica widzę ,że w końcu ktoś Ci się spodobał ... 
Wtedy zrozumiałam ,że gapię się na niego ,a wszyscy ,którzy byli na parkingu patrzyli się na mnie. On też. Kurwa ,co ja mam zrobić ?! Stałam jak wryta ,kiedy podszedł to mnie mój przyjaciel Chris.
- Emm .. Jess ? Jesteś tu ? - powiedział
Może przestaniesz się na niego gapić ,bo tak jakby wszyscy się na Ciebie patrzą ...
- Co ? A tak ,cześć Chris ... Alice idziemy ? - na nic więcej nie było mnie stać 
Czułam ,że wszyscy dalej na mnie zerkają. A Harry pewnie ma mnie za idiotkę ,która się w nim zakochała. Przecież się w nim nie zakochałam ,tylko mi się podoba ! Nie ,nie podoba mi się ! Sama już nie wiem.
Kiedy ostatnio z nim rozmawiałam był taki uroczy. Pewnie teraz jest zepsuty i obrzydliwie bogaty. Na pewno się zmienił. I jeszcze ma mnie za idiotkę ... 
Nagle poczułam dłoń na moim ramieniu ,cholera ,chyba wiedziałam czyja to dłoń ...
Harry i Jessica (dawne zdjęcie) :)
------------------------------------------------------------------------
Cześć :)
Mam nadzieję ,że teraz wiecie mniej więcej na czym będzie polegało Talented :) 
Zmieniłam też nazwę z ,,I've got this'' na ,,Talented'' . Jak Wam się podoba ?
Mam do Was małą prośbę jeśli to czytacie ,skomentujcie ,to motywuje ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K