sobota, 12 kwietnia 2014

Ogłoszenia parafialne #4

Aloha !
Wiem ,że ostatnio jest więcej ogłoszeń parafialnych niż rozdziałów ,ale pracuję nad tym. 
Po pierwsze : 
Na blogu pojawiła się ankieta (dotycząca tego ,czy czytacie tego bloga) ,więc proszę ,aby każdy oddał głos. Dla Was to 2 sekundy ,ale dla mnie znaczy to bardzo wiele <3 
Po drugie : 
Zamówiłam na mojego bloga zwiastun ,ale chyba nie zostanie on wykonany ,ponieważ dopiero dzisiaj dałam link do ich strony :/ Przepraszam ,na śmierć o tym zapomniałam ! No ale mówi się trudno. Więc może jest ktoś zainteresowany zrobieniem zwiastuna dla tego bloga ? Piszcie na hazzy.kontakt@gmail.com lub po prostu w komentarzu. Jednak najpierw muszę się upewnić ,czy tamta strona na pewno go nie zrobi. 
Po trzecie : 
Postanowiłam zacząć robić dedykacje :) Tzn. na początku każdego rozdziału będzie dla kogoś dedykacja. Co należy zrobić ? Napisać na moim tt (https://twitter.com/CanIBeYourHeart) ,na asku (http://ask.fm/JamajkaStar) ,albo pod ostatnim rozdziałem. Podajcie wtedy swój nick z tt (ewentualnie imię i nazwisko ,pseudonim ,itp.) 
Mam nadzieję ,że zaczniecie w końcu komentować ! Dla mnie to jest naprawdę ważne ,bo po co mam pisać ,skoro nikt tego nie czyta ? Przecież mogę równie dobrze pisać ''do szuflady''. Wszystko zależy od Was. Wiem ,że na razie rozdziały na blogu pojawiają się rzadko ,nie są zbyt dobre i w ogóle ,ale zrozumcie ,że ja nie jestem zawodową pisarką ani robotem. Nie wyprodukuję świetnego rozdziału poprzez naciśnięcie jednego przycisku. A komentarze typu ''Kiedy następny rozdział'' ,czy ''Nie mogę się doczekać następnego rozdziału'' naprawdę motywują do pisania ! 
Zostawiam Was tak trochę marudząco ,no ale cóż ,trzeba sobie czasem ponarzekać ^^ 
Enjoy :)

3 komentarze:

  1. Hej. Tutaj Faith z zwiastuny-na-blogi i chciałabym cię tylko przeprosić za to że czekasz na zwiastun tyle czasu. A co do tego że zapomniałaś dodać linku, mi też się to czasami zdarza kiedy chodzi o szablony lub o jakieś buttony. Tak więc mam nadzieje że nadal chcesz ten zwiastun ponieważ już jest w trakcie tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne ,nie ma sprawy :) Myślałam ,że chodzi o nie dodanie linku ,a nie chciałam Was męczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak więc mogłabyś napisać na bez.imienie@gmail.com jakie chcesz napisy? Oczywiście nie musisz, ale ułatwiło by mi to prace.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K