poniedziałek, 17 listopada 2014

Wywiad

Hej!
Z góry przepraszam, za to, że tak dawno nie było rozdziału, ale nie dostałam zbyt wielu motywujących komentarzy, więc :( Ale następny rozdział jej już w drodze! :)
Jedna z Was, wysłała do mnie maila, z kilkoma pytaniami. Powiedziała, że chciałaby przeprowadzić ze mną wywiad. Poprosiła też, abym opublikowała go na blogu, więc to też robię :) Dziękuje za pytania i miłe słowa Sandra! :)
Oto pytania, która przygotowała:

1. Jak masz na imię? 
Julia :) Niezbyt lubię to imię.

2. Skąd bierzesz inspiracje do pisania rozdziałów?
Generalnie historia Jessicy i Harrego została przeze mnie wymyślona około rok temu. Dalej rozwijam ją w mojej głowie, więc moje ff jest trochę ''opóźnione'' względem mojej wyobraźni ;) 

3. Jak wymyśliłaś postać Jessicy? Kogo ona odwzorowuje?
Właściwie, chyba w większości fanfiction główna bohaterka po części odwzorowuje autorkę. Charakter Jess jest bardzo podobny do mojego. Wygląd nie koniecznie, wręcz powiedziałabym, że wyglądem różnimy się zupełnie. Ja jestem blondynką, nie jestem tak szczupła, jak Jessica/Danielle, może nie mam od razu nadwagi, ale jednak ;) No i mam szare oczy.
Jeśli chodzi o inne podobieństwa, to jestem jedynaczką, tak jak Jessica. Kocham śpiewać tak jak ona. Moja najlepsza przyjaciółka jest popularna, ja trochę mniej, tak jak w przypadku Jess i Alice :D 

4. Jaki film twoim zdaniem pasuje to tego opowiadania?
''Starstruck'' :) Lub po polsku: ''Randka z gwiazdą'', tak jestem dużym dzieckiem :D A jeśli chodzi o wątek miłosny to ''Kiedy Harry poznał Sally''. Może nie do końca ''nie lubią się początku, a później spotykają się po latach i zakochują się w sobie'', ale jednak podobnie :D

5. Ile rozdziałów, ewentualnie części FanFiction planujesz?
Będą 2 części to na pewno ;) A ile rozdziałów to nie wiem, zależy kiedy uznam, że trzeba skończyć szczęśliwy żywot bohaterów i zacząć 2 część ;) 

6. Możesz zaspojlerować jakie postaci pojawią się niedługo? 
Mogę podać jedną postać konkretnie: Madison Pettis. Kogo zagra, to się dowiecie ;) A tak ogólnie, to być może zagrają postaci z PLL, czyli Troian Bellisario i Shay Mitchell :)

7. Określ jednym słowem wszystkie postaci występujące w FF.
Jessica - cięty charakterek 
Harry - pewny siebie
Alice - szalona/urocza 
Zayn - bad boy
Chris - słodki 
Aubrey - wredna
Sophie - przebiegła
Broke - słodka idiotka/popularna
Emma - urocza
Aron - odważny
Megan - ZBYT pewna siebie (jeszcze tego nie wiecie, ale Megan uważa się za niezmiernie piękną, poza tym jest siostrą Alice i jest modelką)
Tyler - bystry 

8. Z którym z chłopaków ze swojego opowiadania mogłabyś być?
Sam nie wiem, w każdym mi się coś podoba :D
Harry jest taki pewny siebie, taki wiecie ''mogę mieć każdą'' (a ja takich lubię, hihi), no i jest przystojny!
Zayn jest bad boy'em, a to osobiście mój typ *.*
Chris jest słodki i opiekuńczy <3 No, kto by nie chciał mieć takiego chłopaka?
Aron też jest takim bad boy'em :D
Tyler jest mega przystojny, seksowny, mądry <3 I ten akcent Juliana <3
No i którego tu wybrać?! 

9. Jakie jest twoje ,,FanFictionowe'' marzenie?
Żeby mieć wielu czytelników, i dużooo pozytywnych komentarzy! A i żeby moje ff było na tyle popularne, że ludzie chcieliby je tłumaczyć na inne języki! I oczywiście, żebym wydała książkę na podstawie mojego ff <3

10. Na koniec, chciałabyś coś powiedzieć swoim czytelnikom?
Chciałabym powiedzieć, że bardzo dziękuje za każde wyświetlenie, za każdy komentarz który zostawiacie pod rozdziałami! To tak motywuje, że nie macie pojęcia! Jeszcze raz dziękuje za wszystko, jesteście częścią tego fanfiction <3

Ponownie, bardzo dziękuje Sandrze za pytania! Jeśli chcecie wysłać mi podobne pytania, oto e-mail: hazzykontakt@gmail.com
Przypominam o zakładce ''Pytania do bohaterów''! Odpowiadam na każde pytania.

Enjoy ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K